Friday, January 31, 2014

no more word's

SEDIH!!!
itu ayat paling tepat aku nak gambarkan tetang rasa aku sekarang...
impian nk tunaikan hajat orang tua aku sekali lg aku gagal...
aku nak diaorang bangga dgn aku...tapi aku gagal jua...
aku anak yang kenang budi ke???anak yang tak bolah nak diharapakan...atau ntah dh tak tau nk lebelape lg...
aku nk ke menara gading untuk bagi mereka gembira tapi semua usaha aku tak berjaya...
teruk sgt ke aku nie sampai tak ada kesempatan untuk aku nak bahagiakan makn abah...sumpah nasib aku sekarang dekat tempat awam kalau tak aku dah meroyang bagai orang gila sekarang...
ada satu rasa yang membuatkan aku rase seperti tidak layak untuk bertemu dengan sesiapa pn...
aku tak tahi mcm mana nak ckp dkt semua orang yang aku tak dapat nak tunaikan impian mak n abah...
aku ni anak yang teruk ke wehhh???apa malang nasib dorang dpt anak mcm aku nie...
"emah, abah...adik mintak maaf sebab tak dapat nk tunaikan hajat mak, abah untuk sampai ke menara gading tu...ada dah cuba tapi masih tak ade rezeki...maafkan segalan kesalahan..."
tak mampu rasanya nak berkata pada mereka..

No comments:

Post a Comment