Monday, November 17, 2014

Aku???

Aku???
Siapa aku sebenarnya???
Aku manusia biasa yang diberi kesempatan merasa hidup menupang di bumi Allah yg maha indah ini... manusia yg sentiasa diberi peluang oleh allah...

Bunyi mcm poyo tp tu la  hakikatnya kn... kita hanya penumpang semetara...sampai masa kita akan pulang ke  tmpat asal kita...

Secara zahirnya aku manusia yang perlu makan untuk meneruskan hidup...perlukan udara untk terus bernafas..dan mcm2 lg...haha
Org akan nmpk perwatakan aku yg happy 24/7...gila2 dan sedikit mereng klu kna pd tmptnya...hahaha
Seorang yg mudah terima segala bnda yg datang...senang citer semua pn ok...apa pn org ckp or fikir pasal aku pn aku ok tak kesah langsung...masuk telinga kiri kua telinga kanan...ada jgk yg cakap aku heartless, hati batu, keras kepala, gila-gila, emo, tak banyak ckp, sombong banyak lg klu nk list kn...tapi sedar tak...

Aku pn hanya manusia biasa yg ada bnyak kelemahan dan kekuregan....tak sempurna...yg ada perasaan yg tau rasa hati...yg tau rasa kecewa, sedih...yg tau mnagis...bila ak sendiri dh tak mampu nk simapn semua yg ak rase...

Korang boleh ckp ape yg korang nk...korang bolh fikir ape yg korang nk fikir...
Tp tolong jgn nk berandaian apa2 pn klu korang xknal sesorang tu... sbb adaian korang tu blh pengaruhi org lain....

No comments:

Post a Comment